Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - The Beauty of Decay, Άποψη του Έργου
Rebecca Louise Law - The Beauty of Decay, Άποψη του Έργου

Η Ανθική Αιώρηση της Rebecca Louise Law

Γα την Παραγωγή των Χωρικών Έργων Τέχνης της Rebecca Louise Law

Η πρώτη ύλη, το μέσο γλυπτικής των χωρικών συνθέσεων της Βρετανίδας εικαστικού Rebecca Louise Law, είναι τα άνθη. Χιλιάδες άνθη, κάθε χρώματος και σχήματος, τα οποία αποξηραίνονται στο χέρι. Και που ύστερα παραλαμβάνονται από δεκάδες χέρια, τα οποία καθοδηγεί η καλλιτέχνης, ώστε να υλοποιηθεί το έργο το πολύ μέσα σε εικοσιτέσσερις ώρες.

Το ομαδικό στοιχείο, που αντανακλάται στον τρόπο υλοποίησης των έργων της αλλά και η διάσταση του χρόνου, με τον κατεπείγοντα και ανελαστικό χαρακτήρα του, αποτελούν δυο εξέχοντα διακριτικά γνωρίσματα της εργοποιίας της.   

Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - Garten - 2
Ρεβέκα Λουίζ Λάου - Rebecca Louise Law - Garten - 2

Από τις Δύο στις Τρείς - Δηλαδή στις Τέσσερις

Έχοντας κάνει ακαδημαϊκές σπουδές στην ζωγραφική, ξεκίνησε αρχικά σαν κλασικός ζωγράφος αντιμέτωπος με τις εμμονές του μπροστά σε έναν λευκό καμβά. Ζωγραφίζοντας – τι άλλο; – λουλούδια, σύντομα αντιλήφθηκε ότι οι νόρμες του τελάρου κλείναν αντί να ανοίγουν τις εκφραστικές της δυνατότητες. Έτσι παράτησε τον καμβά και άρχισε τις περιπλανήσεις της στον χώρο, δίνοντας τρισδιάστατη διέξοδο στις καλλιτεχνικές εμμονές της. Αλλά το άνοιγμά της στον χώρο, της ενέβαλε και επέβαλε την τέταρτη διάσταση, την συνυφασμένη με τις χωρικές, τον χρόνο.

Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - Garten - 3
Ρεβέκα Λουίζ Λάου - Rebecca Louise Law - Garten - 3

Το Όχημα του Χρόνου και οι Συνεπιβάτες της Rebecca Louise Law

Η διάσταση του χρόνου έχει πολύπλευρη παρουσία στο έργο της. Η Rebecca Louise Law ξόδεψε πολύ χρόνο για να μελετήσει τα άνθη, την σημασία τους αλλά και τις μεθόδους αποξήρανσής τους. Και αφού εμβάθυνε και στα τρία, έκτοτε μελετάει τον χρόνο όπως αυτός εκδηλώνεται μέσα από ή/και στα έργα της. Διότι στην αρχική φάση από την ολοκλήρωση των έργων, το οπτικό αλλά και το οσφρητικό αποτύπωμα τους είναι ιδιαίτερα έντονο. Στην πορεία του χρόνου όμως το χρώμα και το άρωμα των λουλουδιών, με την επίδραση του ήλιου και του φωτός, θα χαθεί. Και αυτό που θα απομείνει, δεν θα είναι παρά η καθαρή γλυπτική δομή του φθαρτού και αναλώσιμου έργου.

Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - Garten - 4
Ρεβέκα Λουίζ Λάου - Garten - 4
Μιλώντας τα Έργα για το Έργο της

Όπως η ίδια η Rebecca Louise Law έχει κατ ΄επανάληψη δηλώσει, όντας η πλέον αναρμόδια, πίσω από όλα βρίσκεται η ιδέα της αλληλοεπίδρασης μεταξύ ανθρώπου και φύσης. Ακόμα η προσπάθεια να ειδωθούν τα λουλούδια έξω από την πραγματική τους κατάσταση, μέσα σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον. Ακόμα η προβολή των δυνατοτήτων των λουλουδιών, σαν προέκταση των φυσικών ιδιοτήτων τους. Αλλά ακόμα και η διαρκής, μέσω των έργων της υπόμνηση, πως αυτό που είναι προορισμένο να πεταχθεί στα σκουπίδια, μπορεί να παραμείνει, να επαναχρησιμοποιηθεί και να διαρκέσει.

Μέχρι να πεταχθεί στα σκουπίδια; 

Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - Garten - 5
Ρεβέκα Λουίζ Λάου - Garten - 5
Πριν & Μετά
Κάποια από τα Έργα
Ρεβέκα Λουίζ Λάου – Rebecca Louise Law - The Hated Flower (2014)
Ρεβέκα Λουίζ Λάου - The Hated Flower (2014)
Σχετικά με τα Έργα
Rebecca Louise Law

Κοινοποίηση

Η χρήση του υλικού, όπου δεν αναφέρονται δικαιώματα τρίτων, είναι απολύτως ελεύθερη. Η διάδοση του, ενδεχομένως, χρήσιμη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμβουλές αλλά και προτροπές, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις είναι, σε γενικές γραμμές, ευπρόσδεκτες. Το εάν θα γίνουν και αποδεκτές είναι, σε γενικές γραμμές, μιά άλλη ιστορία.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Η επιθυμία του περιηγητή του ιστοτόπου για ενίσχυση των άμισθων συντελεστών του είναι αναφαίρετο δικαίωμα του. Παρέχοντάς του το κουμπί της δωρεάς, τον βοηθούμε να το ασκήσει.

Close Menu